نام و نام خانوادگی: سرکار خانم فرشته اقدامی
سمت: امین اموال
تحصیلات:کاردان حسابداری
تلفن های بیمارستان:
داخلی :
شرح وظایف:
- مسئول اجرای دقیق آیین نامه ها ، دستورالعمل ها ، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه
- مسئول اقدام به تحویل گرفتن اموال خریداری شده و تحویل آنها به افراد درخواست کننده پس از صدور قبض انبار
- مسئول نگهداری حساب کلیه اموال منقول شهرداری و ثبت مشخصات کامل آنها در دفاتر اموال و یا نرم افزارهای مربوطه بر اساس آیین نامه های مصوب
- مسئول اقدامات لازم در نگهداری و حفظ اموال با همکاری واحدهای ذیربط
- مسئول جاری نگهداشتن صورت اموال موجود در تمام اطاقها و واحدهای مربوط
- مسئول صدور برگه خروج اموال از ساختمان بر حسب ضرورت با دستور مقام مافوق
- مسئول طبقه بندی اموال در انبار بر اساس ضوابط موجود
- مسئول صورت برداری از اموال فرسوده و غیر قابل استفاده به منظور فروش با رعایت قوانین و مقررات مربوطه ضمن هماهنگی با انبار و اموال مرکزی و تحویل یک نسخه از صورت جلسه تحویلی به حسابداری جهت کسر از حساب های انتظامی اموال.
- مسئول الصاق برچسب بر روی اموال و ثبت در دفاتر اموال با ذکر شماره و صدور قبض انبار
- مسئول انبار گردانی در پایان سال به منظور مشخص نمودن وضعیت اموال موجود در انبار اعم از کسری ، اضافی و نهایتاً پیگیری برای حل آنها
- انجام سایر امور محوله از سوی مافوق در چهارچوب وظایف
- مسئول تهیه و تنظیم صورت حساب اموال اسقاط، مازاد و ارسال آن به ذیحسابی
- مسئول پیگیری و هماهنگی صدور مجوز خروج اموال با ذکر مشخصات کامل و ثبت آن در دفاتر مربوطه حسب نیاز
- مسئول تحویل اموال به متقاضی و دریافت رسید مربوطه بر اساس مقررات و دستورالعمل های مربوطه. مسئول پیگیری و هماهنگی تهیه و الصاق یک نسخه از فهرست اموال تحویل شده در هر واحد
- مسئول تهیه و تظیم صورت اموال سرقتی، مفقودی و ارسال آن برای واحدها و مسئولین مربوطه
- مسئول تنظیم صورت موجودی مانده اموال مصرفی در آخر هر سال و ارائه به واحدهای ذیربط
- مسئول رسیدگی و تطبیق صورت حسابهای رسیده از واحدهای مربوط با فرمهای اموالی به منظور کنترل صحت مندرجات