رفتن به محتوای اصلی
x

مدارک پزشکی

نام و نام خانوادگی:سرکار خانم مطهره کریمی

سمت: مسئول مدارک پزشکی 

نحصیلات:کارشناسی مدارک پزشکی

شماره های مستقیم:

داخلی:

شرح وظایف: 

- کسب خط مشی و دستورالعمل لازم از سرپرست مربوطه

- نظارت بر واحدهای تحت پوشش پذیرش و ترخیص بیماران، بایگانی، کامپیوتر، آمار بیمارستان

- نظارت بر ورود و خروج پرونده ها و تکمیل بودن آنها در زمان پذیرش تا ترخیص بیمار

- نظارت بر نحوه پاسخگویی به شکایات قانونی

- درخواست و نظارت بر تهیه کلیه فرمهای پرونده های بیمارستانی

- تنظیم سیستم کنترل پرونده بیماران بستری

- شرکت در کمیته های بیمارستانی و عهده دار بودن مسئولیت کمیته مدارک پزشکی

- همکاری در تجزیه و تحلیل کیفی مدارک پزشکی با کمیته های مربوطه

- نظارت بر صدور جواز دفن و گواهی ولادت

- همکاری د رتحویل پرونده جهت امور تحقیقاتی پزشکان و دانشجویان

-  بررسی آمار و گزارش اقدامات واحد مربوطه به صورت ماهیانه جهت ارائه به مقام مافوق

-  شرکت در برنامه های آموزشی - تحقیقاتی و مطالعه آخرین پیشرفتها در زمینه شغلی

- آموزش تئوری و عملی افراد تحت نظر

- ثبت وگزارش کلیه امور واحد مربوطه به مسئولین ذیربط شامل درخواستها ، وقایع غیر مترقبه، حوادث، کمبودها و نقائص

- راهنمایی و کمک به کارآموزان رشته پذیرش و مدارک پزشکی

- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق