نام و نام خانوادگی:سرکار خانم مطهره کریمی
سمت: مسئول مدارک پزشکی
نحصیلات:کارشناسی مدارک پزشکی
شماره های مستقیم:
داخلی:
شرح وظایف:
- کسب خط مشی و دستورالعمل لازم از سرپرست مربوطه
- نظارت بر واحدهای تحت پوشش پذیرش و ترخیص بیماران، بایگانی، کامپیوتر، آمار بیمارستان
- نظارت بر ورود و خروج پرونده ها و تکمیل بودن آنها در زمان پذیرش تا ترخیص بیمار
- نظارت بر نحوه پاسخگویی به شکایات قانونی
- درخواست و نظارت بر تهیه کلیه فرمهای پرونده های بیمارستانی
- تنظیم سیستم کنترل پرونده بیماران بستری
- شرکت در کمیته های بیمارستانی و عهده دار بودن مسئولیت کمیته مدارک پزشکی
- همکاری در تجزیه و تحلیل کیفی مدارک پزشکی با کمیته های مربوطه
- نظارت بر صدور جواز دفن و گواهی ولادت
- همکاری د رتحویل پرونده جهت امور تحقیقاتی پزشکان و دانشجویان
- بررسی آمار و گزارش اقدامات واحد مربوطه به صورت ماهیانه جهت ارائه به مقام مافوق
- شرکت در برنامه های آموزشی - تحقیقاتی و مطالعه آخرین پیشرفتها در زمینه شغلی
- آموزش تئوری و عملی افراد تحت نظر
- ثبت وگزارش کلیه امور واحد مربوطه به مسئولین ذیربط شامل درخواستها ، وقایع غیر مترقبه، حوادث، کمبودها و نقائص
- راهنمایی و کمک به کارآموزان رشته پذیرش و مدارک پزشکی
- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق